BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa

  • masa pelepasan:2024-01-04 14:27:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:190
  • Penerangan pantas:

    Bunia,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel

Kandungan artikel

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

BuniaPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, AC, dll.),BuniaSaiz pengubah jenis kering 1250,BuniaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

CuaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api lekasan minyak,BuniaPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnya, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Pemburukan pengisihan Solenoid

JulatKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BuniaUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

BuniaMaklumat produk lain
  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • BalaxaniPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKos pembuatan

    BalaxaniPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKos pembuatan

  • MalahidePembuat harga trak angkat hidraulikPembangunan aplikasi di pasaran

    MalahidePembuat harga trak angkat hidraulikPembangunan aplikasi di pasaran

  • MalahideJembatan pengangkutanPerbezaan pelbagai produk

    MalahideJembatan pengangkutanPerbezaan pelbagai produk

  • TriesteJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKetumpatan rendah bahan polimer

    TriesteJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKetumpatan rendah bahan polimer

  • TriestePlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPerubahan untuk pembangunan

    TriestePlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPerubahan untuk pembangunan

  • TriestePlatform mengangkat tali aluminum9 mata penyelenggaraan harian

    TriestePlatform mengangkat tali aluminum9 mata penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa memberi anda BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa. BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BuniaKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakApakah gangguan grid kuasa biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!